مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-18بين الملل

اخباری از مذاکرات پشت پرده نتانیاهو و گانتس برای تشکیل دولت ائتلافی


منابع خبری عبری از گفت وگوهای محرمانه نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای تشکیل دولت ائتلافی میان آنها پرده برداشتند.

- منابع خبری عبری از گفت وگوهای محرمانه نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای تشکیل دولت ائتلافی میان آنها پرده برداشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و بنی گانتس، وزیر جنگ این رژیم گفت وگوهایی را در پس پرده برای تشکیل دولت ائتلافی جدید این رژیم انجام می دهند.

این شبکه به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که صحبت ها درباره تشکیل دولت ائتلافی است؛ به نحوی که ابتدا گانتس و برای یک سال و نیم ریاست دولت را برعهده بگیرد و در این مدت نتانیاهو وزیر خارجه و نخست وزیر جایگزین باشد و در صورت تشکیل دولت حزب گانتس شش وزیر را به خود اختصاص خواهد داد.

این منابع در ادامه گفتند که بیشتر اختلافات میان نتانیاهو گانتس درباره کرسی وزارت دادگستری و پرونده انتصابات در نهادهای قضایی این رژیم است و دو طرف در حال تلاش برای ایجاد فرمولی در این زمینه و دستیابی به توافق درباره آن هستند.

طبق گفته این منابع، احتمال داده می شود که توافق میان رییس حزب لیکود و آبی ـ سفید پس از پایان مهلت تعیین شده برای یاییر لاپید، رییس یش عتید (حزب آینده ای هست) صورت بگیرد؛ چرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخباری از مذاکرات پشت پرده نتانیاهو و گانتس برای تشکیل دولت ائتلافی

اخباری از مذاکرات پشت پرده نتانیاهو و گانتس برای تشکیل دولت ائتلافی