مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-05-18بين الملل

سیگنال های ترامپ برای بازگشت به سیاست


تارنمای هیل نوشت، دونالد ترامپ رییس جمهوری پیشین آمریکا اکنون به تقویت جایگاه متحدانش در حزب جمهوریخواه امیدوار است و رقابت دوباره برای دستیابی به کاخ سفید را بررسی می کند؛ سیگنال های که نشان می دهد او آمادگی دارد بار دیگر به دنیای سیاست بازگردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، این رسانه آمریکایی افزود: انتظار می رود ترامپ به زودی با از سرگیری گردهمایی های تبلیغاتی که وی را بیش از پیش در مقابل انظار عمومی قرار خواهد بود و ایجاد سوالاتی برای شبکه های تلویزیونی درباره پوشش اخبار مربوطه مسیر تازه خود را آغاز کند.

قرار است او اولین مراسم جمع آوری کمک مالی به کمیته عالی جدید اقدام سیاسی موسوم به سوپرپک را برگزار کند.

این در حالیست که نفوذ او بر حزب جمهوریخواه به دنبال رای جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا برای اخراج لیز چنی نماینده جمهوریخواه از تیم رهبری خود، به دلیل انتقادهای مکرر او درباره ادعاهای غلط رییس جمهوری قبلی درباره شکستش در انتخابات 2020 افزایش یافته است.

حتی منتقدان حزب جمهوری خواه ترامپ نیز تایید می کنند که آنچه برای چنی رخ داد بر نفوذ رییس جمهوری پیشین آمریکا تاکید خواهد کرد.

ترامپ از زمان خروج از کاخ سفید بیشترین زمان را در باشگاه خود در مار آ لاگو در فلوریدا سپری کرده است؛ جایی که رهبران جمهوریخواه با او دیدار می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیگنال های ترامپ برای بازگشت به سیاست

سیگنال های ترامپ برای بازگشت به سیاست