مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 08:002021-05-18ورزشي

ماجرای اسب های سردار


آنهایی که سردار آزمون و عشق او به اسب و اسب سواری را می دانند، به خوبی متوجه کنایه کاپیتان زنیت شده اند.

سردار آزمون علاوه بر آن که در دنیای حرفه ای فوتبال نامی برای خودش دست و پا کرده، - آنهایی که سردار آزمون و عشق او به اسب و اسب سواری را می دانند، به خوبی متوجه کنایه کاپیتان زنیت شده اند.

سردار آزمون علاوه بر آن که در دنیای حرفه ای فوتبال نامی برای خودش دست و پا کرده، دل در گرو دو ورزش دیگر هم دارد: والیبال و اسب سواری.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: سردار آزمون، ستاره ایرانی باشگاه زنیت سنت پترزبورگ، این روزها حسی دوگانه دارد؛ او که تا هفته پیش خودش را آقای گل لیگ روسیه تصور می کرد، با غیبت در آخرین دیدار زنیت و البته سفر به ایران، به ناگاه عنوان آقای گلی لیگ را هم از دست داد و آن را دودستی به هم تیمی اش تقدیم کرد.

البته که شاید برای سردار آزمون این خبر غافلگیرکننده چندان هم ناراحتی به همراه نداشته باشد چون هر چه باشد، همان طور که خودش پیش تر عنوان کرده، قهرمان شدن با زنیت در لیگ روسیه برایش اهمیت بیشتری در مقایسه با عنوان آقای گلی دارد.

با این حال، کاپیتان تیم زنیت که می دانست سردار آزمون از چهار گلی که او در غیاب این ستاره ایرانی زده شوکه می شود، به شوخی گفت که وقتی سردار متوجه پوکر من در این بازی شود، حتما از اسبش می اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای اسب های سردار

ماجرای اسب های سردار