مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 08:002021-05-18ورزشي

استعدادیابی از دختران فوتبالیست خراسانی توسط سرمربی تیم ملی نوجوانان


نایب رییس بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: 80 نفر از دختران خراسانی متولد سال های 83 تا 86، توسط شادی مهینی، سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران استعدادیابی شدند.

- ایسنا/خراسان رضوی نایب رییس بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: 80 نفر از دختران خراسانی متولد سال های 83 تا 86، توسط شادی مهینی، سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران استعدادیابی شدند.

فاطمه شریف در گفت وگو با ایسنا، در خصوص برگزاری دوره استعدادیابی تیم ملی نوجوانان بانوان ایران در مشهد اظهار کرد: با توجه به این که شادی مهینی، سرمربی تیم ملی نوجوانان بانوان ایران، هدایت تیم سایپای مشهد در لیگ یک بانوان را نیز بر عهده دارد، فرصت را غنیمت شمردیم تا به جهت دیده شدن بازیکنان خراسان رضوی در رده پایه، یک دوره استعدادیابی توسط سرمربی تیم ملی نوجوانان برگزار کنیم.

وی افزود: 80 نفر از متولدین 1383 تا 1386 در این دوره حضور یافتند که سرمربی تیم ملی نوجوانان نام برخی از مستعدین را ثبت کرد تا پس از برگزاری سایر دوره های استعدادیابی تیم ملی در سایر استان ها از نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت کنند.

نایب رییس بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: پیش بینی می کردم با توجه به شرایط کرونا حدود 30 تا 40 نفر در این دوره استعدادیابی حضور یابند، اما استقبال نوجوانان خراسانی در این دوره بی سابقه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعدادیابی از دختران فوتبالیست خراسانی توسط سرمربی تیم ملی نوجوانان

استعدادیابی از دختران فوتبالیست خراسانی توسط سرمربی تیم ملی نوجوانان