مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-18اقتصادي

کردستان در ایجاد مراکز جوارکارگاهی پیشرو است


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان گفت: طرح ایجاد مراکز جوارکارگاهی و بین کارگاهی صنعتی، خدماتی و تولیدی براساس ماده 110 قانون کار جمهوری اسلامی ایران و با هدف پیوند مهارت و صنعت و توانمندسازی افراد شاغل در حوزه های مذکور در سازمان فنی و حرفه ای .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدجمیل احمدی در دیدار با مدیر تعاون روستایی استان در سنندج با اشاره به رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، اظهار کرد: سازمان فنی و حرفه ای متولی اصلی ارائه آموزش های مهارتی غیر رسمی در سطح کشور است که تربیت نیروی ماهر و کارآمد در بخش های مختلف، توانمندسازی افراد شاغل در بازار کار و ارائه آموزش های مهارتی به افراد جویای کار تنها بخشی از فعالیت های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است .

وی افزود: این سازمان 16 گروه هدف را برای بهره مندی از آموزش های مهارتی برای خود تعریف نموده است که شامل تمام اقشار جامعه اعم از افراد ساکن در شهرها، روستاها ، سربازان وظیفه، زندانیان ، زنان بدسرپرست و بی سرپرست، ساکنین سکونتگاه های غیررسمی ، دانشجویان و .

می شود که این امر خود نمود گستره آموزش های مهارتی در سطح جامعه است.

ارائه آموزش های مهارتی زمینه ساز پیشرفت واحدهای تولیدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان لازمه دستیابی به پیشرفت و توسعه در مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان در ایجاد مراکز جوارکارگاهی پیشرو است

کردستان در ایجاد مراکز جوارکارگاهی پیشرو است