مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-18اقتصادي

رزم حسینی از مجلس تذکر گرفت


وزیر صنعت معدن و تجارت در حالی از مجلس به دلیل وارادات بی رویه کالاها کارت زرد گرفت که وجود «مافیای قدرت و ثروت» را رد نکرد و گفت که در بازه 5 و 6 ماهه و در دوران کرونا نمی توان همه مشکلات را حل کرد.

- وزیر صنعت معدن و تجارت در حالی از مجلس به دلیل وارادات بی رویه کالاها کارت زرد گرفت که وجود مافیای قدرت و ثروت را رد نکرد و گفت که در بازه 5 و 6 ماهه و در دوران کرونا نمی توان همه مشکلات را حل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، در جلسه علنی امروز( سه شنبه) مجلس شورای اسلامی ، علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت برای پاسخ به دو سوال کریمی قدوسی نماینده مشهد حضور پیدا کرد؛ یکی درباره علت واردات بی رویه کالاها و دیگری در خصوص دلیل افزایش سرسام آور قیمت سیمان و فولاد.

کریمی قدوسی بزرگترین علل سقوط بخشی از تولید را واردات بی رویه دانست و وزیر صمت را پادوی برخی کارشناسان در وزارتخانه خطاب کرد؛ او گفت: برخی کارشناسان در وزارتخانه صمت نقش وزیر را دارند و وزیر پادویی آنها را می کند! وزیر باید در مقابل اینگونه کارشناسان بایستد و از اختیارات قانونی خود استفاده کند تا تولیدکننده ای که کارگرانش بیکار شده اند، به چرخه تولید بازگردد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با خطاب قرار دادن رییس جمهوری بیان کرد: آقای روحانی؛ حسین فریدون را بیرون کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزم حسینی از مجلس تذکر گرفت

رزم حسینی از مجلس تذکر گرفت