مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-05-18سياسي

رییس هیئت مدیره بانک دی: نتیجه کار روابط عمومی، ایجاد بستر تفاهم و تعامل سازنده است


غلامرضا خلیل ارجمندی، رییس هیئت مدیره بانک دی بر نقش تاثیرگذار روابط عمومی به عنوان یکی از مبانی توسعه سازمانی تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک دی، ارجمندی در پیام تبریک تصویری به مناسبت گرامیداشت روز روابط عمومی ، ضمن قدردانی از حضور جدی فعالان عرصه اطلاع رسانی در حوزه های مختلف به ویژه در شرایط دشوار ناشی از شیوع ویروس کرونا، ارائه اطلاعات به موقع، صحیح و با کیفیت را در عصر حاضر بیش از پیش حایز اهمیت دانست.

وی افزود: نتیجه روابط عمومی، بستر ایجاد تفاهم و تسخیر قلب ها است که با صداقت و شفافیت می تواند با برانگیختن احساس اعتماد عمومی، زمینه ساز تعامل سازنده و بالنده باشد و لازمه آن برخورداری روابط عمومی از استقلال کافی علیرغم دارا بودن ساختار سازمانی است تا بتواند به ذی نفعان اطلاعات صحیح منتقل کند.

ارجمندی با اشاره به نقش تاثیرگذار روابط عمومی در آگاهی بخشی به مردم جامعه، گفت: فعالان عرصه روابط عمومی و ارتباطات می توانند با بیان ساده تر و ملموس تر به ارتقای سواد رسانه ای جامعه کمک کنند و اعتماد عمومی را افزایش دهند.

رییس هیئت مدیره بانک دی در پایان با تاکید بر لزوم نهادینه شدن جایگاه و اهمیت هنر هشتم در جامعه، یادآور شد: روابط عمومی یک سازمان، بیانگر پاسخگویی و اطلاعات صحیح و قابل اعتماد و اتکای آن سازمان است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیئت مدیره بانک دی: نتیجه کار روابط عمومی، ایجاد بستر تفاهم و تعامل سازنده است

رییس هیئت مدیره بانک دی: نتیجه کار روابط عمومی، ایجاد بستر تفاهم و تعامل سازنده است