مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-05-18سياسي

اجرای ویژه برنامه های سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در فضای مجازی


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: با شیوع ویروس منحوس کرونا اهمیت فضای مجازی نمایان شده است، لذا در همین راستا برنامه های مختلفی از تولید محتواهای تبیینی شخصیت امام راحل و قیام 15 خرداد در این حوزه تدوین و تنظیم شده است که از ظرفیت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام آقایی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم 14 خرداد، گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی ره و قیام خونین 15 خرداد، با بیان اینکه به شخصیت امام راحل در طول تاریخ بی نظیر است، اظهار داشت: در دین اسلام ظرفیت هایی وجود دارد که اشخاصی مثل امام خمینی ره پرورش می دهد تا در برابر ظلم و ستم قرار گیرند.

وی تصریح کرد: مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی ره و  قیام 15 خرداد به تعداد محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مصلی امام خمینی ره ارومیه برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: نصب بنر در سطح شهرهای آذربایجان غربی، فضاسازی مقابل ادارات، سازمان ها و نهادها، برگزار مسابقات فرهنگی به مناسبت این ایام و تهیه کلیپ، فیلم مستند کوتاه تبیینی و پخش در رسانه ملی از برنامه های پیشنهادی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان آذربایجان غربی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای ویژه برنامه های سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در فضای مجازی

اجرای ویژه برنامه های سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در فضای مجازی