مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-05-18اقتصادي

نسبت مصارف به منابع بانکی قم 77 درصد شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به این که نسبت مصارف به منابع بانکی استان پیش از دو سال، کمتر از 50 درصد بوده است گفت: این عدد هم اکنون به 77 درصد رسیده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مهرداد غضنفری که امروز در نشست امروز ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سالن کرامت استانداری سخن می گفت با بیان این که بانک های استان وظیفه ای مشخص در قِبال پرداخت تسهیلات رونق تولید داشته و دارند اظهار کرد: در سال گذشته مقرر بود یک هزار و 150 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان پرداخت شود که خوشبختانه این رقم به یک هزار و 391 میلیارد تومان رسید.

وی افزود: این افزایش پرداخت تسهیلات رونق تولید در استان بیانگر آن است که هدف در نظر گرفته شده محقق شده و حتی از آن عبور کرده ایم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم ادامه داد: به بانک های عامل پرداخت تسهیلات رونق تولید ابلاغ شده است که اگر متقاضیان این تسهیلات نتوانستند مدارک مورد نیاز را در فرصت مقتضی ارائه کنند، باید امکان جا به جایی پرداخت تسهیلات وجود داشته باشد.

غضنفری سپس بیان کرد: پیش از دو سال، نسبت مصارف به منابع استان کمتر از 50 درصد بود که این عدد در حال حاضر به 77 درصد رسیده است، به بیان دیگر 77 درصد منابع موجود در استان به پروژه های مختلف تزریق می شود که این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسبت مصارف به منابع بانکی قم 77 درصد شد

نسبت مصارف به منابع بانکی قم 77 درصد شد