مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:402021-05-18سياسي

بیانیه نمایندگان مجلس: اگر 100 درصد تحریم ها لغو نشود، هیچ تحریمی لغو نشده است


نمایندگان مجلس طی بیانیه ای تاکید کرد که اگر 100 درصد تحریم ها لغو نشود، هیچ تحریمی لغو نشده است و پذیرش ماندن برخی تحریم ها، تایید مشروعیت آن تحریم ها خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سیدمحسن دهنوی عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه) پارلمان بیانیه 200 نفر از نمایندگان در خصوص مذاکرات وین را قرائت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است: بسمه تعالی همزمان با برگزاری نشست های وین، مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر سیاست حرف قطعی نظام جمهوری اسلامی ایران مبنی بر لغو واقعی همه تحریم ها و راستی آزمایی دقیق آن به عنوان شرط اصلی پایبندی ایران به تعهدات هسته ای اذعان می دارد، ملاک ارزیابی و پذیرش نتایج هر گفت و گویی میان ایران و دیگر کشورهای عضو برجام انتفاع حقیقی اقتصادی مردم ایران است.

از این رو، مجلس شورای اسلامی هیچ گونه تفکیک و دسته بندی تحریم ها را که منجر به حفظ بخشی از فشار اقتصادی علیه مردم ایران و ممانعت از انتفاع اقتصادی یا اخلال در آن شود را نپذیرفته و به صورت جدی خواستار خلع کامل، قابل راستی آزمایی و بازگشت ناپذیر سلاح تحریمی آمریکا است و معتقد است اگر 100 درصد تحریم ها لغو نشود، هیچ تحریمی لغو نشده است و پذیرش ماندن برخی تحریمها، تایید مشروعیت آن تحریم ها خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه نمایندگان مجلس: اگر 100 درصد تحریم ها لغو نشود، هیچ تحریمی لغو نشده است

بیانیه نمایندگان مجلس: اگر 100 درصد تحریم ها لغو نشود، هیچ تحریمی لغو نشده است