مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:402021-05-18سياسي

اتحاد و همکاری راه حل رویارویی با معضلات اجتماعی است


کار جزیره ای نمی تواند گره گشای مشکلات اجتماعی باشد و راه حل مهم این مسئله همکاری و اتحاد در عملکرد و تصمیم گیری ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر هدایت الله جمالی پور در نشست شوراهای آموزش و پرورش استان قزوین که پیش از ظهر سه شنبه در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: ما به عنوان دولتمردان و مسئولین ارشد جامعه موظفیم تا جامعه را به سوی بهتر شدن سوق دهیم و در مسائل اقتصادی به گونه ای ورود پیدا کنیم که اقتصاد خانواده ها دچار بحران نشود زیرا مشکلات اقتصادی می تواند سبب بروز مشکلات اجتماعی باشد.

استاندار قزوین اذعان کرد: توجه به مسائل حوزه اجتماعی مهم و بدیهی است زیرا پایه و اساس زایش معضلات اجتماعی در این کانون شکل می گیرد و ذره ای بی توجهی در این حوزه سبب ایجاد خطر برای جامعه می شود و در نتیجه این مشکلات کوچک به بحران های بزرگ تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم اتحاد و همکاری برای جلوگیری از معضلات اجتماعی دانش آموزی و مدیریت این حوزه عنوان کرد: کار جزیره ای قطعاً نتیجه بخش نخواهد بود بلکه باید مشارکت عمومی در جامعه شکل گیرد و هر دستگاهی در جایگاه خود به ایفای نقش بپردازد زیرا غفلت ما در این حوزه و ابراز پشیمانی سودی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحاد و همکاری راه حل رویارویی با معضلات اجتماعی است

اتحاد و همکاری راه حل رویارویی با معضلات اجتماعی است