مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-18سياسي

در نظام اداری و استخدامی عدالت رعایت نمی شود


نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: در دهه های گذشته نظام اداری و استخدامی کشور در نوع پرداختی ها، قراردادها و نوع استخدام ها با بی عدالتی رفتار شده است.

- ایسنا/ایلام نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: در دهه های گذشته نظام اداری و استخدامی کشور در نوع پرداختی ها، قراردادها و نوع استخدام ها با بی عدالتی رفتار شده است.

علی اکبر بسطامی در جلسه کمیسیون اجتماعی با بیان این مطلب، اظهار کرد: تفاوت معنادار در میزان پرداخت حقوق و مزایا در وزارتخانه ها با ساختار همسان و دیگر سازمان ها، تعدد قراردادهای انجام کار در ساختار اداری، علاوه بر ایجاد نارضایتی باعث کاهش بهره وری نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه سازمان ها شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه هر زمان در مجلس مسئله حمایت از کارکنان دولت مطرح می شود، عموما نگاه دولت و جهت گیری ها منفی است، گفت: اخیرا در کمیسیون اجتماعی، موضوع سازماندهی کارکنان شرکتی، قرارداد معین و.

، مطرح شد که با مخالفت نماینده دولت مواجه شد.

دبیر اول فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت اجرای قانون ساماندهی استخدام ایثارگران تصریح کرد: متاسفانه در بیشتر مواقع دیده شده که نگاه سازمان امور استخدامی به مسئله ایثارگران مثبت نبوده و می طلبد این سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نظام اداری و استخدامی عدالت رعایت نمی شود

در نظام اداری و استخدامی عدالت رعایت نمی شود