مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-18سياسي

توسعه پتروپالایشگاه ها در شمال استان بوشهر با جدیت دنبال می شود


رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تقویت زیرساخت های تولید آب و برق در استان، گفت: توسعه پتروپالایشگاه ها در شمال استان بوشهر با جدیت دنبال می شود.

- ، عبدالکریم جمیری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آب یکی از مسائل و مشکلات اساسی در استان بوشهر است که تلاش ویژه ای برای بهبود وضعیت آب در سطح استان داریم.

وی تقویت آب شیرین کن ها را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: استان بوشهر منابع آبی پایدار ندارد و خشکسالی و کاهش بارندگی ها، تنش های آبی استان را دو چندان کرده است.

جمیری یکی از دغدغه های اصلی مردم استان بوشهر را کمبود آب شرب و کشاورزی دانست و بیان کرد: 80 درصد منابع آب استان بوشهر از خارج استان و 20 درصد از منابع داخلی مثل آب شیرین کن و یا چاه ها تأمین می شود، برای پایداری وضعیت آب در استان ناچار به توسعه آبخیزداری و تأسیس آب شیرین کن ها هستیم تا این بحران را پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به طولانی شدن زمان احداث پروژه آب شیرین کن 35 هزار مترمکعبی بوشهر گفت: برای پیگیری میزان پیشرفت این پروژه و مشکلات پیش روی آن با مدیرعامل شرکت سازنده، مجری پروژه دیدار و درباره آخرین وضعیت آن بحث و گفت و گو شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه پتروپالایشگاه ها در شمال استان بوشهر با جدیت دنبال می شود

توسعه پتروپالایشگاه ها در شمال استان بوشهر با جدیت دنبال می شود