مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-18ورزشي

کارنامه آکادمی قابل دفاع است/ استقلال باید ذوب آهن را شکست دهد


مدیر فنی آکادمی باشگاه استقلال ضمن دفاع از عملکرد این آکادمی بیان داشت: کارهای زیربنایی خوبی در ورزشگاه امام رضا (ع) صورت گرفته است.

- مدیر فنی آکادمی باشگاه استقلال ضمن دفاع از عملکرد این آکادمی بیان داشت: کارهای زیربنایی خوبی در ورزشگاه امام رضا (ع) صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم فوتبال استقلال تهران بعد از دو هفته پیاپی ناکامی در رقابتهای لیگ برتر و کمرنگ شدن شانس قهرمانی اش در این مسابقات، چهارشنبه شب باید در چارچوب جام حذفی با تیم فوتبال ذوب آهن دیدار کند تا در صورت پیروزی در این بازی بتواند از مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات عبور کند.

در خصوص شرایط کنونی آبی پوشان ایوب اصغرخانی پیشکسوت و مدیر فنی آکادمی باشگاه اظهار داشت: قطعاً استقلالی که در جام حذفی مقابل ذوب آهن بازی می کند با استقلالی که در لیگ به دیدار این تیم رفت تفاوت دارد.

آبی پوشان به اندازه کافی در لیگ امتیاز سوزی کرده اند و حالا چاره ای جز تمرکز روی جام حذفی و دورخیز برای قهرمانی این مسابقات ندارند.

وی بیان داشت: جام حذفی جام تک موقعیت ها، تک بازی ها و یک میانبر خوب برای به دست آوردن یک جام و سهمیه آسیاست و تیم ما هم همیشه نشان داده یک متخصص در این جام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه آکادمی قابل دفاع است/ استقلال باید ذوب آهن را شکست دهد

کارنامه آکادمی قابل دفاع است/ استقلال باید ذوب آهن را شکست دهد