مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-05-18ورزشي

اعلام آمادگی 3000 ملایری برای اهدای عضو


رییس مجمع خیرین سلامت ملایر با اشاره به اینکه 31 اردیبهشت ماه به عنوان روز ملی اهدای عضو نامگذاری شده است، گفت: تاکنون در سطح این شهرستان 35 بیمار مرگ مغزی اعضای بدن خود را اهداء کردند.

- ایسنا/همدان رییس مجمع خیرین سلامت ملایر با اشاره به اینکه 31 اردیبهشت ماه به عنوان روز ملی اهدای عضو نامگذاری شده است، گفت: تاکنون در سطح این شهرستان 35 بیمار مرگ مغزی اعضای بدن خود را اهداء کردند.

دکتر عباس آذرهمایون در گفت وگو با ایسنا، افزود: در سال جاری نیز یک نفر بیمار مرگ مغزی اهل فامنین داشتیم که با تلاش تیم اهدای عضو بیمارستان مهر رضایت گیری از خانواده وی به منظور اهدای عضو صورت پذیرفت.

وی با بیان اینکه بیش از 3000 نفر از سال 94 تاکنون فرم اهدای عضو را تکمیل و کارت دریافت کرده اند، افزود: متقاضیان می توانند با ارسال کد ملی به شماره 3432 برای دریافت کارت اهدای عضو اقدام کنند.

وی با تأکید بر اینکه اهدای عضو نیازمند فرهنگسازی بیشتر است و خوشبختانه فرهنگ اهدای عضو طی سال های اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف این مجمع، ترویج فرهنگ اهدای عضو است تا بتوان با کمک گرفتن و رضایت خانواده هایی که عزیزانشان دچار مرگ مغزی می شوند به بیماران نیازمند جانی دوباره ببخشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی 3000 ملایری برای اهدای عضو

اعلام آمادگی 3000 ملایری برای اهدای عضو