مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-18سياسي

غزه به کانون مقاومت و شهادت تبدیل شده است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: امروز غزه به کانون مقاومت و نماد سرخ جهاد و شهادت تبدیل شده است.

- ، حجت السلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در تجمع حمایت از مردم فلسطین که بیش از ظهر امروز سه شنبه مقابل بیت امام جمعه تبریز برگزار شد گفت: در ماه نوامبر دادگاهی در اسراییل به نفع گروه شهرک نشین اسراییلی رأی داد که منجر به حکم اخراج 87 فلسطینی در جنوب مسجد الاقصی شد.

وی افزود: مدافعان آزادی در برابر موشک باران و تخریب دفاتر رسانه های بین المللی که جنایت های صهیونیست ها را به شبکه های تلویزیونی جهان مخابره می کردند کجا هستند.

امام جمعه تبریز بیان کرد: مهم ترین دستاورد جنگ اخیر فراتر رفتن رویارویی با صهیونیست ها از غزه و درگیر شدن جوانان، مردان و زنان فلسطینی با شهرک نشینان غاصب صهیونیستی است.

وی با اشاره به ورود موشک های مقاومت برای اولین بار از شهرک های اشغالی همسایه غزه ادامه داد: گروه های مقاومت نشان دادند که ارزیابی اطلاعاتی و طرح های عملیاتی فوق العاده قوی در اختیار دارند و نشان دادند آمادگی موشک باران را تا 6 ماه دارند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: این توان در یک شب به وجود نیامده است بلکه جبهه مقاومت با رویکرد حفاظت، اطلاعات و کمک همه جانبه نیروی توانمند قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران کارخان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غزه به کانون مقاومت و شهادت تبدیل شده است

غزه به کانون مقاومت و شهادت تبدیل شده است