مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-18اقتصادي

اختصاص 18 میلیارد تومان به چهارمحال و بختیاری برای مدیریت تنش آبی


استاندار چهارمحال و بختیاری از اختصاص 18 میلیارد تومان اعتبار از سوی سازمان مدیریت بحران کشور برای بحث مدیریت تنش آبی در استان خبر داد و گفت: - ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری از اختصاص 18 میلیارد تومان اعتبار از سوی سازمان مدیریت بحران کشور برای بحث مدیریت تنش آبی در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر پیش بینی می شود نزدیک به 100 روستا و 10 شهر در تابستان نیاز به آبرسانی با تانکر داشته باشند.

اقبال عباسی 28 اردیبهشت ماه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این استان در سال زراعی جاری با کاهش نزدیک به 40 درصدی بارش مواجه شده است، اظهار کرد: این کاهش بارش خسارات زیادی را به بخش کشاورزی در حوزه باغات، زراعت، دام و طیور وارد کرده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین این استان درگیر تنش در حوزه آب شرب است، در حال حاضر پیش بینی می شود نزدیک به 100 روستا و 10 شهر دارای مشکل تنش آبی در تابستان نیاز به آبرسانی با تانکر داشته باشند، برای کاهش تاثیرات این موضوع در سطح کشور و استان جلسات کارشناسی متعددی تشکیل شده است.

وی از اختصاص 18 میلیارد تومان اعتبار از سوی سازمان مدیریت بحران کشور برای بحث مدیریت تنش آبی در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: اعتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 18 میلیارد تومان به چهارمحال و بختیاری برای مدیریت تنش آبی

اختصاص 18 میلیارد تومان به چهارمحال و بختیاری برای مدیریت تنش آبی