مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-05-18دانش

نتایج دومین فراخوان طرح های پژوهشی مشترک ایران و ترکیه


طرح های منتخب مشترک پژوهشگران ایرانی و ترکیه ای در چارچوب برنامه TUBITAK-MSRT-NIMAD Joint Call 2020 (وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، توبیتاک و نیماد) معرفی شدند.

- طرح های منتخب مشترک پژوهشگران ایرانی و ترکیه ای در چارچوب برنامه TUBITAK-MSRT-NIMAD Joint Call 2020 (وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، توبیتاک و نیماد) معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی اعلان دومین فراخوان طرح های پژوهشی مشترک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه در چارچوب برنامه TUBITAK-MSRT-NIMAD Joint Call 2020 در مهر ماه 1399 که به دریافت 172 طرح پژوهشی مشترک محققان ایرانی و ترکیه ای منجر شد، داوری های فنی و علمی از طریق سامانه های ویژه بارگذاری و داوری طرح ها در دانشگاه تبریز به عنوان مسئول کارگروه همکاری های علمی ایران و ترکیه، موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی ایران (NIMAD) و نیز سازمان پژوهش و فناوری ترکیه (توبیتاک) انجام شد.

فرآیند بررسی اولیه مدارک ارسالی توسط کارشناسان هر حوزه انجام گرفت و سپس 156 طرح نهایی که مطابق موارد درخواستی هردو طرف بارگذاری و ارسال شده بودند در دی ماه 1399 وارد مرحله داوری شدند.

داوری علمی طرح های غیر حوزه علوم پزشکی (MSRT) با دعوت از اعضای هیات علمی و محققین از دانشگاه ها و مراکز پژوهشی سراسر کشور انجام شد و برای هر طرح دو داور منتخب از محققان سراسر کشور اختصاص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج دومین فراخوان طرح های پژوهشی مشترک ایران و ترکیه

نتایج دومین فراخوان طرح های پژوهشی مشترک ایران و ترکیه