مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-05-18سياسي

نمکی: روز های مظلومانه ای را سپری کردیم/ پیک چهارم زیباتر از سوم اداره شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید نمکی در بیست و پنجمین آیین پویش ره سلامت و افتتاح پروژه های حوزه سلامت نیشابور، گفت: از عزیزانی که در عرصه مقابله با کرونا طی این مدت ما را یاری کردند، - وزیر بهداشت با بیان اینکه در ایام کرونا روز های مظلومانه ای را سپری کردیم، گفت: همانطور که طاعون تکلیف جهان را متفاوت کرد، کرونا نیز به عنوان معیار و شاخصی بسیار تعیین کننده، قدرت مدیریت کشور ها را در ایام کرونا و پسا کرونا نشان خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید نمکی در بیست و پنجمین آیین پویش ره سلامت و افتتاح پروژه های حوزه سلامت نیشابور، گفت: از عزیزانی که در عرصه مقابله با کرونا طی این مدت ما را یاری کردند، تشکر می کنم.

در نیشابور اوضاع آشفته بود و داشتم با مسئولان دانشگاه استان صحبت می کردم که بیش از 400 بیمار داشتند و نگران کمبود تخت بودند.

در عین حال اکسیژن نداشتند و داشتیم از شیروان برایشان اکسیژن منتقل می کردیم و در آن شب آقای فرماندار هم کنارشان بود.

من واقعا در این شهر ها برای دیدن و سرکشی نمی آیم، بلکه برای دستبوسی افرادی می آیم که چه در درون نظام سلامت و چه در برون آن کمک کردند تا توانستیم یکی از افتخارات بزرگ را برای نظام جمهوری اسلامی ایران رقم بزنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمکی: روز های مظلومانه ای را سپری کردیم/ پیک چهارم زیباتر از سوم اداره شد

نمکی: روز های مظلومانه ای را سپری کردیم/ پیک چهارم زیباتر از سوم اداره شد