مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-18بين الملل

اعتصاب سراسری در تمامی شهرهای فلسطین در حمایت از غزه و قدس


شهرهای واقع در کرانه باختری و مرزهای 1948 از امروز صبح شاهد اعتصاب سراسری فلسطینی ها در اعلام بستگی با مردم غزه و بیت المقدس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اعتصاب سراسری در شهرهای واقع در کرانه باختری و مناطق اشغالی 1948 از امروز صبح (سه شنبه) آغاز شده و فلسطینی ها در حمایت از قدس و غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی دست از فعالیت و کار کشیده اند.

به نوشته فلسطین الیوم، تمامی فعالیت های صنفی، تجاری، آموزشی (از جمله مؤسسه های خصوصی و دولتی،) مدارس، دانشگاهها، بانک ها و وسائل نقلیه در این اعتصاب شرکت کرده اند.

این کمپین با شعار اعتصاب از بحر تا نهر به دعوت رهبران گروههای مقاومت آغاز شده است.

روزنامه یدیعوت احارانوت نوشته است که پیش بینی می شود، با اعتصاب رانندگان اتوبوس ها، هرج و مرج بزرگی در مناطق اشغالی 1948 ایجاد شود.

همچنین احتمال درگیری های شدید میان فلسطینی ها و نیروهای رژیم صهیونیستی در نقاط ایست و بازرسی در کرانه باختری و اراضی 1948 وجود دارد.

شورای وزیران تشکیلات خودگردان نیز تصمیم به مشارکت سازمان های دولتی به جز وزارت بهداشت و مؤسسات خدمات اورژانسی در این اعتصاب گرفته است.

کاربران فلسطینی در شبکه اجتماعی توییتر نیز با بازنشر این فراخوان با هشتگ های تضامنا_مع_غزه و (Solidarity_With_Gaza) به معنای همبستگی با غزه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتصاب سراسری در تمامی شهرهای فلسطین در حمایت از غزه و قدس

اعتصاب سراسری در تمامی شهرهای فلسطین در حمایت از غزه و قدس