مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-18سياسي

ظرفیت های علمی حوزه باید از طریق ستادهای راهبری به گوش جهانیان برسد


رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس تشکیل ستادهای راهبری در حوزه علمیه را فرصت مناسبی برای نظام اسلامی دانست و گفت: امید است با کمک ستادهای راهبری، - ایسنا/قم رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس تشکیل ستادهای راهبری در حوزه علمیه را فرصت مناسبی برای نظام اسلامی دانست و گفت: امید است با کمک ستادهای راهبری، ظرفیت های غنی و عظیم حوزه های علمیه و مراکز تابعه آن به اطلاع مسولان نظام و فراتر از آن به سمع جهانیان برسد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی رجایی نیا در نشست مشترکی با دبیران ستادهای راهبری حوزه های علمیه گفت: ظرفیت های حوزه علمیه چه در حوزه کمک به نظام قانونگذاری و چه در حوزه مباحث دیگر بسیار وسیع و ذوابعاد است، ستادهای راهبری باید این ظرفیت ها را احصاء و حلقه اتصال میان حوزه و نظام اسلامی باشند.

وی با اشاره به غنای دین مبین اسلام و روایات ارزشمند دینی گفت: ما در زمینه آیات و روایات دینی، مباحث فقهی و علمی، ذخایر ارزشمندی داریم که می تواند به ما راهبرد و برنامه دهد.

دکتر رجایی نیا بیان داشت: به برکت انقلاب اسلامی، امروزه حوزه های علمیه در خیلی از عرصه ها ورود پیدا کرده و فضا برای فعالیت ستادهای راهبری زیاد است، این ستادها باید تکمیل و تقویت کننده حرکت های گذشته و ایجاد زمینه های جدید برای بازبینی نیازمندی های آینده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های علمی حوزه باید از طریق ستادهای راهبری به گوش جهانیان برسد

ظرفیت های علمی حوزه باید از طریق ستادهای راهبری به گوش جهانیان برسد