مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-18اقتصادي

91 روستای آذربایجان غربی فاقد تاسیسات آبرسانی هستند


معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر 91 روستای بالای 20 خانوار استان فاقد تاسیسات آبرسانی هستند.

- با بیان اینکه تاکنون 86 درصد از روستاهای استان تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی قرار دارند افزود: 14 درصد روستای استان تحت پوشش نبوده و از این تعداد 91 درصد روستاهای بالای 20 خانوار فاقد تأسیسات آبرسانی هستند.

وی با اشاره به نبود تأسیسات آبرسانی در روستای بادخرید شهرستان تکاب اظهار کرد: مردم روستای بادخرید تکاب با 25 خانوار ساکن چندین سال است که از نعمت آب شرب سالم محروم هستند.

وی با بیان اینکه برای حل مشکل آب شرب این روستا سه تانکر در نقاط مختلف استان مورد استفاده قرار می گیرد، ادامه داد: این تانکرها آب تصفیه شده از تصفیه خانه کوثر در نزدیکی روستای بادخرید را در اختیار مردم قرار می دهند.

خوش سیرت با بیان اینکه این تأمین آب به صورت موقت بوده و جوابگوی نیاز مردم روستا نیست، گفت: برای حل کامل مشکل آب شرب این روستا با تأمین اعتبار در قانون بودجه 1400 تلاش می شود تا پایان مالی سال جاری تأسیسات آب رسانی این روستا احداث و به بهره برداری برسد.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی افزود: برای حل مشکل آب شرب روستای بادخرید تکاب 6 کیلومتر خط انتقال و ایستگاه تأسیسات آبرسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

91 روستای آذربایجان غربی فاقد تاسیسات آبرسانی هستند

91 روستای آذربایجان غربی فاقد تاسیسات آبرسانی هستند