مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-18اقتصادي

کاهش جمعیت در ایران شتاب زده است/آمار موالید به منفی نزدیک می شود


معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کاهش جمعیت در ایران نسبت به سایر کشورها شتاب زده دانست و گفت: درصد کاهشی جمعیت کشورها شاید در طول یک قرن باشد اما در ایران طی دو سه دهه کاهش عجیبی در حوزه افزایش جمعیت شکل گرفته است.

- ایسنا/فارس معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کاهش جمعیت در ایران نسبت به سایر کشورها شتاب زده دانست و گفت: درصد کاهشی جمعیت کشورها شاید در طول یک قرن باشد اما در ایران طی دو سه دهه کاهش عجیبی در حوزه افزایش جمعیت شکل گرفته است.

محمدمهدی تندگویان سه شنبه 28 اردیبهشت در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان فارس بیان کرد: علی رغم همه مشکلات و موضوعاتی که در جلسات ذکر می شود در حال حاضر با یک پنجره طلایی از جمعیت جوان مواجه هستیم و این یک فرصت مناسبی است که به درستی از آن استفاده کنیم.

او افزود: اگر امروز به موضوع ازدواج، تشکیل خانواده و فرزندآوری پرداخته می شود، برای ادای دینی است که نسبت به آیندگان داریم و اگر نتوانیم این اتفاق را امروز مدیریت کنیم با یک چالش جدی در آینده مواجه خواهیم شد.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه با شیوع بیماری کرونا مشکلاتی در حوزه های مختلف حادث شد، تصریح کرد: متاسفانه کرونا این کاهش را به شدت با روند افزایشی مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش جمعیت در ایران شتاب زده است/آمار موالید به منفی نزدیک می شود

کاهش جمعیت در ایران شتاب زده است/آمار موالید به منفی نزدیک می شود