مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-18ورزشي

استقلال به پرسپولیس کمک کرد!/ راه قهرمانی سپاهان آسان تر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حمید استیلی درباره شرایط فنی دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: دربی یک بازی فوق العاده مهم برای بازیکنان، - استقلال به پرسپولیس کمک کرد!/ راه قهرمانی سپاهان آسان تر است حمید استیلی سرمربی پیشین تیم پرسپولیس در بررسی تاکتیکی دربی 95 معتقد است که استقلال با ایجاد برتری در میانه میدان، در کناره ها ضعیف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حمید استیلی درباره شرایط فنی دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: دربی یک بازی فوق العاده مهم برای بازیکنان، هواداران و کادرفنی است و این بار هر دو تیم هم پس از حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا وارد این مسابقه شدند.

پرسپولیس پس از بازگشت از آسیا، مقابل سپاهان بازی کرد که با این تیم رقابتی پایاپای برای قهرمانی دارد و استقلال هم که تا پیش از این شانس بالایی برای رقابت داشت، با شکست مقابل ذوب آهن و پرسپولیس عملاً از این کورس عقب ماند.

وی افزود: در این بازی هر کدام از مربیان اندیشه های خاصی داشتند.

پرسپولیس با همان سیستم 2-4-4 بازی کرد و البته با چند بازیکن مصدوم از جمله سیامک نعمتی، محمدحسین کنعانی زادگان، کمال کامیابی نیا و امید عالیشاه بازی با سپاهان را به اتمام رساند که در نهایت عالیشاه به دربی نرسید و سه بازیکن دیگر شرایط حضور در زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال به پرسپولیس کمک کرد!/ راه قهرمانی سپاهان آسان تر است

استقلال به پرسپولیس کمک کرد!/ راه قهرمانی سپاهان آسان تر است