مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-18اقتصادي

تصویب بیش از 3200 میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی اضطراری


هفته جاری پیشنهاد مشترک وزارت نیرو و وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه به منظور اختصاص بیش از 3200 میلیارد تومان منابع برای طرح های آبرسانی فوری و اضطراری در مناطق تحت تنش در همه استان های کشور به تصویب هیئت وزیران رسید.

- وزیر نیرو گفت: هفته جاری پیشنهاد مشترک وزارت نیرو و وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه به منظور اختصاص بیش از 3200 میلیارد تومان منابع برای طرح های آبرسانی فوری و اضطراری در مناطق تحت تنش در همه استان های کشور به تصویب هیئت وزیران رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا اردکانیان امروز سه شنبه در آیین بهره برداری از 10 پروژه صنعت برق در استان های کرمان، فارس و کرمانشاه با اعتبار 336 میلیارد تومان که در هفته هفتم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، اظهار کرد: امید است پیشاپیش همه دستگاه های دولتی و اجرایی کشور در صرفه جویی مصرف انرژی، پیش رو بوده و مردم نیز در بخش های مختلف بویژه خانگی سهم و نقش خود را در این زمینه ایفا کنند.

وی افزود: امیدوارم با رعایت ملاحظات بهداشتی، دیگر پیک یا موج پنجمی در موضوع کرونا نداشته باشیم و همگی مواظبت کنیم از این که بویژه در فصل انتخابات با احتراز از شرایطی که ممکن است ما را گرفتار اوج مجدد کند انتخابات باشکوه و فراموش نشدنی را با حضور گسترده همه مردم برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب بیش از 3200 میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی اضطراری

تصویب بیش از 3200 میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی اضطراری