مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-18سياسي

توزیع 6 هزار بسته معیشتی و آزادی 15 زندانی توسط سپاه حضرت روح الله(ره)


جانشین فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) باقرشهر گفت: توزیع 6 هزار بسته معیشتی، آزادی 15 زندانی، اهدای 6 سری جهیزیه، ذبح 4 رأس گوسفند و توزیع 2 هزار پرس غذای گرم از اقدامات بسیج سازندگی این ناحیه در گسترش موج چهارم کرونا است.

- سرگرد حسن حیدری جانشین فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) باقرشهر در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری با اشاره به اقدامات انجام شده در پی شیوع موج چهارم بیماری کرونا اظهار کرد: معاونت بسیج سازندگی ناحیه حضرت روح الله(ره) با توجه به شیوع موج چهارم کرونا و گسترش بیماری، بر اساس مصوبات جلسات قرارگاه خدمت رسانی شهرستانی با مشارکت بسیجیان و خیران مبادرت به تهیه و توزیع 6 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا کردند.

وی گفت: تهیه و توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم برای دانش آموزان استثنایی، توزیع 150 عدد کارت هدیه به ارزش هر کدام سه میلیون ریال، ذبح 4 رأس گوسفند توسط بسیج اقشاری و توزیع در بین نیازمندان مناطق محروم، تقبل و پرداخت دیون پانزده نفر از زندانیان جرایم غیر عمد مالی توسط حوزه اصناف به ارزش 270 میلیون تومان از جمله اقدامات این سپاه در ماه رمضان بود.

  جانشین فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) اضافه کرد: با عنایت خداوند منان و با مساعدت های خیران توانستیم نسبت به تأمین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 6 هزار بسته معیشتی و آزادی 15 زندانی توسط سپاه حضرت روح الله(ره)

توزیع 6 هزار بسته معیشتی و آزادی 15 زندانی توسط سپاه حضرت روح الله(ره)