مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:402021-05-18اقتصادي

مدیر مخابرات یزد: تشعشات موبایل استان بسیار کمتر از استانداردهای تعیین شده است


مدیر مخابرات منطقه یزد از بهره برداری 68 طرح مخابراتی و همراه اول در این استان با سرمایه گذاری 341 میلیارد ریال به مناسبت هفته ارتباطات خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر مخابرات منطقه یزد از بهره برداری 68 طرح مخابراتی و همراه اول در این استان با سرمایه گذاری 341 میلیارد ریال به مناسبت هفته ارتباطات خبر داد.

محمدرضا زارع امروز سه شنبه 28 اردیبهشت ماه به مناسبت هفته ارتباطات در نشست با خبرنگاران که به دلیل شرایط کرونا در محوطه باز شرکت مخابرات استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی، اظهار کرد: تقارن روز روابط عمومی و روز ارتباطات شاید از این جهت باشد که حوزه روابط عمومی در دهه های اخیر به شدت متاثر از ارتباطات بوده است.

وی با بیان این که اهمیت ارتباطات به ویژه پس از شیوع بیماری منحوس کرونا بر هیچ کسی پوشیده نیست، افزود: ارتباطات در این شرایط خاص به خوبی به کمک بشر آمده و مردم جوامع مختلف را در زندگی و کسب و کار کمک یار بوده است.

از طرفی این روزها سرعت توسعه ارتباطات به قدری زیاد شده که تصور آینده این صنعت را بسیار سخت کرده است لذا در همین راستا نیز اتحادیه جهانی مخابرات شعار امسال را سرعت بخشی به تحول دیجیتال در زمان تهدید انتخاب کرده؛ به این مضمون که باید با سرعت دادن به توسعه ارتباطات و برقرار عدالت ارتباط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر مخابرات یزد: تشعشات موبایل استان بسیار کمتر از استانداردهای تعیین شده است

مدیر مخابرات یزد: تشعشات موبایل استان بسیار کمتر از استانداردهای تعیین شده است