مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:402021-05-18ورزشي

حمیات مایلی کهن از آذری جهرمی و انتقاد از فرهاد مجیدی


سرمربی اسبق تیم ملی ایران ضمن تقبیح درگیری های انتهای بازی دربی 95 معتقد است این دو تیم ازلحاظ فنی چیزی برای گفتن نداشتند.

- ، قریب به اکثر علاقه مندان به فوتبال محمد مایلی کهن را به خوبی می شناسند، همان هافبک شماره 19 پرسپولیس و تیم ملی ایران در دهه 50 و 60 با پاهایی بلند و شکل منحصربه فرد پوشیدن جوراب ورزشی اش که سال ها بعد توانست نسلی طلایی را به فوتبال ایران معرفی کند،نسلی یکی از محبوب ترین تیم های تاریخ فوتبال ایران به شمار می آید.

ورزش سه نوشت؛ او که این روزها کمتر درخصوص مسائل و معضلات فوتبال ایران صحبت می کند در گفت وگویی درارتباط با شهرآورد 95 و حاشیه هایش و همچنین وضعیت کنونی تیم ملی ایران اظهاراتی را مطرح نمود که در ادامه آن را می خوانیم: *آقای مایلی ، به عنوان اولین سؤال می خواستیم نظر شما رو در رابطه با دربی اخیر و اتفاقات این دیدار جویا شویم؟ مایلی کهن: بازی که ازلحاظ فنی چنگی به دل نزد.

اما متأسفانه نه تنها در انتهای این دیدار شاهد درگیری و ایجاد حاشیه های زیادی بودیم، بلکه کماکان این حواشی علی رغم اتمام بازی همچنان ادامه دارد.

تا آنجا که من محمد نادری را در تمام این چند سال می شناسم، باید بگویم او هم ازلحاظ شخصیتی و هم ازنظر فنی بازیکن بسیار شایسته ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمیات مایلی کهن از آذری جهرمی و انتقاد از فرهاد مجیدی

حمیات مایلی کهن از آذری جهرمی و انتقاد از فرهاد مجیدی