مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-18سياسي

تلاش برای گفتمان سازی مطالعات بین رشته ای قرآن بنیان


رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت گفت: از دانشگاه ها استدعا داریم در جهت گفتمان سازی مطالعات بین رشته ای قرآن بنیان از ظرفیت انجمن های علمی و کمیته های تحقیقات و پژوهش استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو وضعیت مالی دانشگاه ها از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

در این نشست دکتر سیماسادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، مهندس بهروز رحیمی رییس صندوق رفاه وزارت بهداشت، دکتر سیدعابدین حسینی مشاور معاون فرهنگی و دانشجویی، دکتر حسن زائری لطف مدیرکل فرهنگی، رحمان خدابنده لو مدیرکل دانشجویی، دکتر سیدروح الله محمدعلی نژاد عمران رییس مرکز قرآن و عترت، دکتر وحید صرامی دبیر شورای مرکزی انضباطی دانشجویان حضور داشتند.

دکتر روح الله علی نژاد عمران رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت نیز با اشاره به فعالیت های این مرکز، اشاره کرد: خوشبختانه در ماه های گذشته مرکز قرآن و عترت توانسته است اتفاق های خوبی را رقم بزند، که برگزاری دوره های باز آموزی ویژه اعضای هیات علمی و طرح جامع آشنایی با مبانی و روش های تدبر در قرآن کریم از جمله این فعالیت ها است.

وی گفت: تلاش ما این است که فعالیت های ترویجی را به سمت تعمق و تفکر در مبانی قرآنی سوق دهیم تا عزیزان بیشتر با روش های حوزه معارف قرآنی آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای گفتمان سازی مطالعات بین رشته ای قرآن بنیان

تلاش برای گفتمان سازی مطالعات بین رشته ای قرآن بنیان