مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-18اقتصادي

حضور سرمایه گذاران ترکیه ای در نمایشگاه اینوتکس 2021


دبیر علمی نمایشگاه اینوتکس فناوری2021 از حضور سرمایه گذاران ترکیه ای برای سرمایه گذاری روی طرح های ایرانی خبر داد.

- سجاد فشمی در حاشیه نمایشگاه اینوتکس فناوری2021 با بیان اینکه امسال در پارک پردیس 400شرکت و استارت آپ و شرکت فناور به ارائه دستاوردهای خود در اینوتکس 2021می پردازند، به خبرنگار مهر گفت: در کنار بخش نمایشگاهی بیش از 20رویداد مختلف تجاری و ترویجی برگزار می شود.

به گفته فشمی، در این رویداد صنعت فولاد نیاز فناورانه خود را ارائه می کند و بعد از آن جلسه جلسات B2B میان شرکتها و صنایع برقرار می شود.

وی اضافه کرد: به غیر از برنامه های ارائه نیازهای فناورانه صنایع که در طی این رویداد برگزار می شود، رویداد کافه سرمایه برگزار می شود که امسال سرمایه گذاران ترکیه ای در این بخش حضور دارند.

دبیر اینوتکس 2021 با بیان اینکه در حال حاضر 300جلسه سرمایه گذاری با ترکیه برنامه ریزی شده، گفت: سخنرانی و پنل های استیج از دیگر برنامه های استیج اینوتکس است که در حوزه های بررسی شرایط اقتصادی، مشکلات تحریم ها و جهانی شدن کسب و کارها، بررسی چالش های زیست بوم کشور مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با اشاره به بخش سخنرانی و تحلیل های بخش نکستیشن گفت: در این بخش حوزه های تخصصی اینترنت اشیاء، هوش مصنوعی، بلاک چین مورد بررسی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور سرمایه گذاران ترکیه ای در نمایشگاه اینوتکس 2021

حضور سرمایه گذاران ترکیه ای در نمایشگاه اینوتکس 2021