مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-18سياسي

تحریم ها با راستی آزمایی عجله ای باقی می ماند/ باید از آمریکا تضمین بگیریم


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: راستی آزمایی در کوتاه مدت شدنی نیست و آمریکا باید تضمین دهد که همه تحریم های ایران را لغو می کند.

- ، در واکنش به اظهارات اخیر رییس جمهور درباره اینکه راستی آزمایی زمان بر نیست، گفت: نمایندگان مجلس در دفاع از حقوق ملت ایران، قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها را به تصویب رساندند که بر اساس آن باید تحریم هایی که علیه ملت ایران وضع شده است، به طور کامل و یکجا برداشته شود و بر این موضوع مصر هستیم.

تحریم ها باید یکجا برداشته شود وی بیان کرد: تحریم ها باید یکجا برداشته شود نه این که امروز آمریکایی ها یکی از تحریم های ما را لغو کنند و چند ماه بعد آن هم اگر تمایل داشتند، تحریم دیگری را بردارند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی قرار بود که پنجم اسفند ماه 99 کل تحریم ها برداشته شود اما دولتمردانی چون روحانی، ظریف و صالحی مذاکره ای را انجام دادند و سه ماه دیگر موعد لغو تحریم ها را تمدید کردند و ما از این موضوع گله مند هستیم.

پیام دولت به غرب برای ادامه تحریم ها! نبویان ادامه داد: سوال ما از این افراد آن است که چرا در مذاکره با گروسی، لغو تحریم های جمهوری اسلامی ایران را 3 ماه دیگر تمدید کردند؟ این کار دولتمردان ما پیامی به غربی ها بود مبنی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم ها با راستی آزمایی عجله ای باقی می ماند/ باید از آمریکا تضمین بگیریم

تحریم ها با راستی آزمایی عجله ای باقی می ماند/ باید از آمریکا تضمین بگیریم