موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-18ورزشي

آخرین مسابقه فصل، آیا بازی پایانی لواندوفسکی برای بایرن است؟


2020 ممکن است آخرین حضور مرد سال فوتبال جهان در تیم بایرن مونیخ باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، روبرت لواندوفسکی شنبه شب در بازی با فرایبورگ که با تساوی 2 بر 2 پایان یافت، گل نخست بایرن مونیخ را زد.

با آن گل، تعداد گل های زده اش در فصل جاری بوندس لیگا به 40 رسید و هم اندازه با رکورد جاودانه گرد مولر، اسطوره نامی مونیخی ها در سال 1972 شد.

گلزن لهستانی بایرن که سال گذشته بهترین بازیکن جهان معرفی شد، انگیزه زیادی دارد تا در بازی شنبه با آگسبورگ که آخرین مصاف مونیخی ها در فصل جاری است، گل بزند و از رکورد مولر نیز فراتر برود اما این مسابقه شاید، آخرین بازی باشد که او پیراهن بایرنی ها را به تن می کند.

*بازیکنی خبرساز         لواندوفسکی با وجودی که با بایرن تا سال 2023 قرارداد دارد، اما اکنون به چهره ای خبرساز و پرشایعه باواریایی ها تبدیل شده است.

از یک سو مدیران تیم قهرمان بوندس لیگا در اظهارات خود می گویند با او به همکاری ادامه می دهند و به هیچ وجه بحث فروش مطرح نیست.

از سویی دیگر رسانه ها، شایعه پشت شایعه در مورد احتمال رفتنش در تابستان امسال منتشرمی کنند.

آخرین شایعه ای که در مورد او انتشاریافته، مربوط به شبکه اسکای است.

*احتمال حضور در فرانسه، انگلیس یا اسپانیا این رسانه معتبر در گزارشی عنوان کرد به صورت تئوری، احتمال حضور لواندوف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مسابقه فصل، آیا بازی پایانی لواندوفسکی برای بایرن است؟

آخرین مسابقه فصل، آیا بازی پایانی لواندوفسکی برای بایرن است؟