مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-18اقتصادي

اختصاص 3000 میلیارد تومان اعتبار به صندوق توسعه بیمه کشاورزی


رییس سازمان مدیریت بحران کشور از اختصاص 3000 میلیارد تومان اعتبار به صندوق توسعه بیمه کشاورزی خبر داد و گفت: همچنین 200 میلیارد تومان اعتبار به صندوق بیمه عشایری اختصاص پیدا کرد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان مدیریت بحران کشور از اختصاص 3000 میلیارد تومان اعتبار به صندوق توسعه بیمه کشاورزی خبر داد و گفت: همچنین 200 میلیارد تومان اعتبار به صندوق بیمه عشایری اختصاص پیدا کرد.

اسماعیل نجار 28 اردیبهشت ماه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه بحث تغییر اقلیم یک واقعیت انکارناپذیر است، اظهار کرد: در سال 98 شاهد بارش های سیل آسا در کشور بودیم و به علت همین بارش ها یک ترسالی بر کشور حادث شد، این بارش ها باوجود خسارت در بخش های مختلف مزایای زیادی نیز برای کشور داشت.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: در پی بارش های سال 98 حدود 250 سد و 67 تالاب خشک و کم آب در کشور آبگیری شد، همچنین ذخیره آب کشور افزایش پیدا کرد، اکثر سدهای کشور در پی این بارندگی ها بالای 70 درصد آبگیری شدند.

وی با اشاره به کاهش 52 درصدی بارش ها در کشور، یادآور شد: خشکسالی تبعات منفی بر بحث کاهش تولیدات در بخش کشاورزی دارد و این مسئله اشتغال و امنیت غذایی را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 3000 میلیارد تومان اعتبار به صندوق توسعه بیمه کشاورزی

اختصاص 3000 میلیارد تومان اعتبار به صندوق توسعه بیمه کشاورزی