مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-18اقتصادي

رزم حسینی: وجود مافیا را رد نمی کنم


پارسال 68 میلیون تن سیمان در کشور تولید شد که در هم سنجی با سال 98 رشد 13 درصدی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، علیرضا رزم حسینی امروز (سه شنبه) با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالات نمایندگان مجلس درخصوص علت افزایش قیمت فولاد و سیمان افزود: مطالعات نشان داده به ازای هر 10 درصد رشد نقدینگی، پنج درصد به تورم اضافه شده و هر 10 درصد افزایش نرخ ارز به میزان هشت درصد شاخص قیمت کالاهای وارداتی را افزایش خواهد داد.

به گفته این مقام مسوول، در بحث هزینه های تولید شاهد 2.

5 برابر شدن قیمت گاز برای صنایع انرژی بر، چهار تا پنج برابر شدن قیمت برق برای صنایع سنگین و انرژی بر، رشد 66 درصدی هزینه های حمل و نقل، افزایش 165 درصدی قیمت آجر نسور مورد استفاده در صنایع سیمان، رشد 242 درصدی قطعات و ملزومات صنایع سیمان و همچنین افزایش 280 درصدی قیمت کیسه سیمان بودیم.

وی با اشاره به رشد تولید سیمان، ادامه داد: یکی از افتخارات نظام مقدس اسلامی تولید سیمان و فولاد بود که روزگاری در آنها واردکننده بودیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه خاطرنشان کرد: با وجود افزایش قیمت سیمان، نظارت های این وزارتخانه افزایش یافته است به طوری که پارسال 15 هزار و 576 فقره بازرسی انجام شد که 18 درصد نسبت به سال 98 افزایش داشته و فقط پرونده های تعزیراتی در 6 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزم حسینی: وجود مافیا را رد نمی کنم

رزم حسینی: وجود مافیا را رد نمی کنم