مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-18بين الملل

سرویس جاسوسی روسیه منکر دخالت در هک سولارویندز شد


رییس سرویس اطلاعات خارجی روسیه مسئولیت در حمله سایبری به شرکت سولارویندز را تکذیب کرد اما گفت از این که آمریکا و انگلیس سرویس جاسوسی روسیه را عامل چنین حمله پیشرفته ای می دانند حس خوشایندی داشته است.

- رییس سرویس اطلاعات خارجی روسیه مسئولیت در حمله سایبری به شرکت سولارویندز را تکذیب کرد اما گفت از این که آمریکا و انگلیس سرویس جاسوسی روسیه را عامل چنین حمله پیشرفته ای می دانند حس خوشایندی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آمریکا و انگلیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه که جایگزین فعالیتهای جاسوسی خارجی کا گ ب است را عامل هک سولار ویندز شناخته اند که به رخنه اطلاعاتی به 9 سازمان فدرال آمریکا و صدها شرکت بخش خصوصی منجر شد.

سرگی ناریشکین، مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه در مصاحبه با بی بی سی روسیه گفت: این ادعاها مانند یک رمان پلیسی بد است.

وی در پاسخ به این که آیا سرویس اطلاعات خارجی روسیه مسئول هک سولارویندز بوده است، با لبخند پاسخ داد: اگر سرویس اطلاعات خارجی مسئول چنین حمله پیشرفته ای بود وی حس غرور می کرد اما نمی تواند مدعی دستاورد خلاقانه افراد دیگر شود.

ناریشکین گفت: نمی خواهد آمریکا را به دست داشتن در این حمله متهم کند اما اسناد افشا شده توسط ادوارد اسنودن، پیمانکار سابق سازمان امنیت ملی آمریکا نشان می دهد که این تاکتیکهای حمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرویس جاسوسی روسیه منکر دخالت در هک سولارویندز شد

سرویس جاسوسی روسیه منکر دخالت در هک سولارویندز شد