مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-05-18اقتصادي

دلار ارزان می شود، تورم کاهش می یابد


یک بانک خصوصی ایران با ارائه گزارشی از روند متغیرهای اقتصادی ایران پیش بینی کرده است: روند رشد اقتصادی در ماه های آینده مثبت خواهد شد، نرخ تورم با رسیدن به قله 46.

- یک بانک خصوصی ایران با ارائه گزارشی از روند متغیرهای اقتصادی ایران پیش بینی کرده است: روند رشد اقتصادی در ماه های آینده مثبت خواهد شد، نرخ تورم با رسیدن به قله 46.

3درصدی در پایان فصل بهار در مسیر کاهشی قرار می گیرد و قیمت دلار هم زیر 20هزار تومان آرام خواهد گرفت.

پیش تر 2 نهاد تحقیقاتی وابسته به دولت، چشم انداز تورم در سال جاری را تیره تر از آن چه بانک خصوصی خاورمیانه تصویر کرده، ارائه داده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری با این مقدمه نوشت: این بانک در گزارش خود اذعان می کند مقایسه پیش بینی اردیبهشت 1400 با بهمن 99 نشان می دهد به استثنای فصل زمستان سال گذشته، در همه دوره ها سطح نرخ ارز پایین تر است و روند کاهش نرخ ارز با سرعت بیشتری تداوم خواهد داشت.

این بانک پیش بینی کرده که میانگین نرخ ارز در فصل بهار امسال به 21 هزار و 100 تومان برسد که این روند تا کمی پایین تر از سطح 20 هزار تومان در فصل تابستان ادامه دارد و در پاییز و زمستان امسال افت نرخ ارز ادامه می یابد و نرخ دلار در پاییز و زمستان به ترتیب به 18 هزار و 600 و 17 هزار و 500 تومان خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلار ارزان می شود، تورم کاهش می یابد

دلار ارزان می شود، تورم کاهش می یابد