مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-05-18ورزشي

6 پروژه کلیدی دولت در البرز بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرد


استاندار البرز از بهره برداری 6 پروژه مهم و کلیدی که در دوره دولت های یازدهم و دوازدهم در البرز آغاز شده، خبر داد.

- ، عزیزالله شهبازی در نشست برنامه ریزی جهت بهره برداری از پروژه های نیمه کاره که در دولت های یازدهم و دوازدهم در البرز آغاز شده، افزود: به پایان دولت نزدیک می شویم و با مروری بر روند اقدامات می توانیم مشاهده کنیم که در این مدت اقدامات بزرگی جهت ارتقا زیرساخت های استان در حوزه های مختلف صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در 3 سال اخیر پروژه های بزرگی در البرز به ثمر رسید، که مدت ها مورد مطالبه و نیاز مردم بود همچنین سرانه های بسیاری در بخش های مختلف ارتقا یافت.

شهبازی گفت: اکنون نیز براساس دستور رییس جمهور در حال اجماع پروژه ها و طرح ها هستیم و 6 پروژه محوری در البرز احصا شد که آغاز آنها در این دولت بوده و بیشترین پیشرفت خود را بویژه در 3 سال اخیر داشته اند.

وی افزود: پروژه های بیمارستان یون درمانی و ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب کرج، قطار شهری و کنارگذر شمالی کرج، راه هشتگرد-طالقان که 2 دهه پیش آغاز شده بود، بیمارستان فردیس و ساختمان آب و خاک که باید تا پایان کار دولت مورد بهره برداری قرار گیرند.

استاندار البرز گفت: در این راستا منطقه 2 آزادراه تهران-شمال و افتتاح اولین پست برق 400 کیلوولت البرز در باغستان کرج نیز در دستور ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 پروژه کلیدی دولت در البرز بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرد

6 پروژه کلیدی دولت در البرز بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرد