مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-05-18اقتصادي

از کارت های ملی هوشمند چه خبر؟


کسانی که چند سال از ثبت تقاضای دریافت کارت ملی هوشمندشان گذشته باید به سامانه کارت ملی هوشمند مراجعه کنند و از اینکه صدور کارتشان در چه مرحله ای قرار دارد مطلع شوند.

- ایسنا/البرز مدیرکل ثبت احوال البرز گفت: کسانی که چند سال از ثبت تقاضای دریافت کارت ملی هوشمندشان گذشته باید به سامانه کارت ملی هوشمند مراجعه کنند و از اینکه صدور کارتشان در چه مرحله ای قرار دارد مطلع شوند.

محمد علی رفیع پور در گفت وگو با ایسنا اشاره به آخرین وضعیت صدور کارت ملی هوشمند اظهار کرد: تا کنون حدود 2 میلیون و 200 هزار نفر در استان برای دریافت کارت ملی ثبت نام درخواست داده اند.

وی ادامه داد: این آمار بیش از جامعه هدفی است که چند سال پیش از سوی البرز به سازمان ثبت احوال کشور ارائه شده و می توان گفت ثبت احوال استان برای بیش از صد درصد جامعه هدف خود درخواست به ثبت رسانده است.

وی توضیح داد: با توجه به مهاجرپذیری بالای استان و با توجه به اینکه برخی از پایتخت نشینان به دلایل مختلف برای ثبت دریافت کارت ملی هوشمند به البرز مراجعه می کنند، طی چند سال گذشته روند ثبت درخواست ها در استان نزولی نبوده است.

وی گفت: علاوه بر این، هر سال عده ای هم به سن لازم برای گرفتن کارت ملی هوشمند می رسند و به آمار ثبت نامی های قبلی اضافه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کارت های ملی هوشمند چه خبر؟

از کارت های ملی هوشمند چه خبر؟