مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-18بين الملل

حزب الله عراق: رویارویی مستقیم با اسراییل نزدیک است/ آزادی فلسطین قطعی است


سخنگوی نظامی گردان های حزب الله عراق در سخنانی گفت که این گردان ها شکست فلسطین را نخواهند پذیرفت و مرحله رویارویی مستقیم با رژیم صهیونیستی نزدیک است.

- سخنگوی نظامی گردان های حزب الله عراق در سخنانی گفت که این گردان ها شکست فلسطین را نخواهند پذیرفت و مرحله رویارویی مستقیم با رژیم صهیونیستی نزدیک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر الحسینی، سخنگوی نظامی گردان های حزب الله عراق در گفت وگو با شبکه خبری المیادین با اشاره به تحولات اخیر فلسطین، اظهار کرد: همه ملت ها با دیده افتخار به اتفاقات غزه نگاه می کنند و اتفاقات اخیر فلسطین یک حماسه واقعی است که مهمترین نشانه آن بازدارندگی رژیم اشغالگر در تمامی عرصه ها است.

وی افزود: عراق چندین دهه است که تاکید می کند فلسطین مسئله مرکزی است و یکی از اهداف ایجاد پایگاه های آمریکا در عراق جلوگیری از دفاع آن از فلسطین است.

الحسینی ادامه داد: مقاومت عراق معتقد است که مرحله رویارویی مستقیم با اسراییل در حال فرا رسیدن است مشارکت آن در آزادسازی فلسطین مسئله ای قطعی است.

سخنگوی نظامی گردان های حزب الله عراق همچنین گفت: مقاومت فلسطین رویکرد قهرمانانه ای دارد و ما نیز پشت آنها هستیم و هرگز ملت فلسطین را رها نخواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله عراق: رویارویی مستقیم با اسراییل نزدیک است/ آزادی فلسطین قطعی است

حزب الله عراق: رویارویی مستقیم با اسراییل نزدیک است/ آزادی فلسطین قطعی است