مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-18اقتصادي

جزییات آماده سازی واکسن کووایران از زبان مخبر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر در حاشیه مراسم شکرانه راه اندازی 220 هزار شغل ، افزود: برای راه اندازی 85 هزار طرح با 220 هزار شغل که امروز مراسم شکرانه آن را برگزار می کنیم، - رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ضمن تشریح روند تولید واکسن کرونا در ماه های آینده، گفت: دغدغه اصلی ما واکسیناسیون عمومی مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر در حاشیه مراسم شکرانه راه اندازی 220 هزار شغل ، افزود: برای راه اندازی 85 هزار طرح با 220 هزار شغل که امروز مراسم شکرانه آن را برگزار می کنیم، توسط بنیاد برکت 10 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 330 هزار شغل در کشور ایجاد کردیم، گفت: این تعداد شغل ها 30 درصد اشتغال کشور بوده که 220 هزار شغل در بنیاد برکت ایجاد شده است.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با تأکید بر اینکه در سال جاری قرار است 100 هزار طرح اشتغال ایجاد شود، افزود: برای این تعداد طرح 15 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهد شد.

مخبر ادامه داد: سال گذشته 50 درصد اشتغال ایجاد شده به حمایت از کسب و کار های آسیب دیده از کرونا اختصاص پیدا کرد.

وی افزود: امروز شاهد رونمایی از سه سامانه ای هستیم که راه اندازی آن از سال گذشته آغاز شده که یکی از آن ها سامانه همدلی برکت است و بر اساس رهنمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات آماده سازی واکسن کووایران از زبان مخبر

جزییات آماده سازی واکسن کووایران از زبان مخبر