مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-05-18سياسي

دیدار ظریف با رییس کمیسیون سیاست خارجی مجلس سنای ایتالیا


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنی هایش در ایتالیا با «پتروچلی» رییس کمیسیون سیاست خارجی مجلس سنای این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در مقصد دوم سفرش به اروپا در رم به سر می برد، امروز (سه شنبه) در ادامه رایزنی ها با مقامات ایتالیا و واتیکان با پتروچلی رییس کمیسیون سیاست خارجی مجلس سنای ایتالیا دیدار کرد و به گفت وگو نشست.

ظریف صبح دیروز (دوشنبه) نیز با  لویی گی دی مایو  همتای ایتالیایی دیدار کرد و بعد از این دیدار در اظهاراتی با تشریح جزییات گفت وگویش با همتای ایتالیایی گفت: لازم بود برای دوران پس از مذاکرات کنونی در وین و بازگشت ایتالیا به صحنه اقتصادی ایران، آمادگی ایجاد شود.

رییس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران پس از آن نیز در واتیکان با پاپ فرانسیس رهبر معنوی کاتولیک های جهان، کاردینال پارولین نخست وزیر و اسقف اعظم گالا گر وزیر خارجه واتیکان دیدار و به گفت وگو پرداخت.

وزیر امور خارجه در دیدار با پاپ فرانسیس با اشاره به شرایط ناشی از تحریم های آمریکا بر علیه مردم ایران و قدردانی از مواضع سازنده رهبر کاتولیک های جهان در این زمینه، به تشریح شرایط سخت تحمیلی بر مردم فلسطین پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار ظریف با رییس کمیسیون سیاست خارجی مجلس سنای ایتالیا

دیدار ظریف با رییس کمیسیون سیاست خارجی مجلس سنای ایتالیا