مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-05-18اقتصادي

وجود 429 زندانی جرایم غیرعمد در زندان های مازندران


مدیرکل زندان های مازندران با اشاره به آمار زندانیان جرائم غیرعمد واجد شرایط گفت: تعداد 429 نفر از زندانیان استان مازندران واجد شرایط دریافت تسهیلات و خدمات ستاد دیه بوده و چشم انتظار کمک ها و بذل و عنایات خیران و انفاق کنندگان جامعه هستند.

- علی استادی مدیرکل زندان های استان مازندران امروز طی گفت وگویی با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان و تاثیر آن در زندان های استان، اظهار کرد: پس از برگزاری جشن گلریزان با حضور مدیران دستگاه اجرایی و اصناف مبلغی در ماه مبارک بالغ بر 18 میلیارد تومان جمع آوری و قول همکاری و مساعدت داده شد.

وی افزود: با مساعدت انجام شده از سوی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند منابع مالی بالغ بر 33 میلیارد و 300 میلیون ریال در ماه مبارک رمضان فراهم شد و با این مبلغ تعداد 75 نفر زندانی جرائم غیر عمد از زندان های مازندران آزاد شدند.

استادی تصریح کرد: برای آزادی این تعداد زندانی بیش از 33 میلیارد و 300 میلیون ریال منابع استانی، کشوری در قالب کمک بلاعوض و وام کم بهره پرداخت شد.

مدیرکل زندان های مازندران با اشاره به آمار زندانیان جرائم غیرعمد واجد شرایط گفت: تعداد 429 نفر از زندانیان استان مازندران واجد شرایط دریافت تسهیلات و خدمات ستاد دیه بوده و چشم انتظار کمک ها و بذل و عنایات خیران و انفاق کنندگان جامع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 429 زندانی جرایم غیرعمد در زندان های مازندران

وجود 429 زندانی جرایم غیرعمد در زندان های مازندران