مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-05-18اقتصادي

پیشنهاد 9 میلیارد دلاری آمازون برای خرید استودیوی بزرگ هالیوودی


مدیران کمپانی «MGM» که از اواخر سال گذشته مشغول یافتن یک خریدار هستند، در حال بررسی پیشنهادات است و گفته می شود قیمت 9 میلیارد دلاری را برای این استودیو بزرگ و قدیمی فیلمسازی در نظر گرفته اند در حالی که برخی دیگر قیمت آن را 5 میلیارد دلار اعلام کرده اند.

- مدیران کمپانی MGM که از اواخر سال گذشته مشغول یافتن یک خریدار هستند، در حال بررسی پیشنهادات است و گفته می شود قیمت 9 میلیارد دلاری را برای این استودیو بزرگ و قدیمی فیلمسازی در نظر گرفته اند در حالی که برخی دیگر قیمت آن را 5 میلیارد دلار اعلام کرده اند.

آمازون در تلاش است استودیو بزرگ و معروف فیلمسازی مترو گلدن مایر (MGM) را با هزینه 9 میلیارد دلاری خریداری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،صحبت های پیرامون تلاش چند کمپانی بزرگ از جمله آمازون برای خرید کمپانی MGM چندی پیش مطرح شده بود اما منابع هالیوودی تایید کرده اند علاقه آمازون برای خرید این استودیو وارد مرحله جدیدی شده و هزینه 7 تا 10 میلیارد دلاری را برای این کار در نظر گرفته است.

مدیران کمپانی MGM که از اواخر سال گذشته مشغول یافتن یک خریدار هستند، در حال بررسی پیشنهادات است و گفته می شود قیمت 9 میلیارد دلاری را برای این استودیو بزرگ و قدیمی فیلمسازی در نظر گرفته اند در حالی که برخی دیگر قیمت آن را 5 میلیارد دلار اعلام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد 9 میلیارد دلاری آمازون برای خرید استودیوی بزرگ هالیوودی

پیشنهاد 9 میلیارد دلاری آمازون برای خرید استودیوی بزرگ هالیوودی