مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-05-18سياسي

رزمایش دفاع سایبری فتح یک ارتش برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در جریان برگزاری رزمایش مشترک دفاع سایبری فتح یک ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه موضوع توسعه توان دفاع سایبر .

- رزمایش مشترک دفاع سایبری فتح یک با هدف ارتقای توان مقابله با تهدیدات سایبری ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در جریان برگزاری رزمایش مشترک دفاع سایبری فتح یک ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه موضوع توسعه توان دفاع سایبر در دستور کار ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است گفت: همزمان با افزایش قدرت دفاع سایبر، به دنبال این هستیم که توان مقابله با تهدیدات سایبری ارتش را ارتقاء دهیم.

امیر سیاری گفت: موضوع سایبر امروز به عنوان بُعد پنجم صحنه نبرد مطرح است و یکی از مؤلفه های اثر گذار در ارتقای توان رزم ارتش جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.

وی افزود: بی توجهی به بحث سایبر به عنوان یک موضوع جدید، می تواند آسیب هایی را به توان رزم وارد کند، اما به خاطر اینکه ما غافلگیر نشویم و بتوانیم توان رزم خود را حفظ کنیم و بالا ببریم مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش دفاع سایبری فتح یک ارتش برگزار شد

رزمایش دفاع سایبری فتح یک ارتش برگزار شد