مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-18سياسي

شهرداری برنامه ای برای انجام مصوبات بر زمین مانده شورا ندارد


عضو شورای شهر تهران از هیات رییسه شورا خواست که در ماه های پایانی شورا، تدبیری اتخاذ شود که بخشی از مصوبات روی زمین مانده شورای شهر به نتیجه برسد.

- ، علی اعطا روز سه شنبه در جریان دویست و نود و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، با بیان اینکه مجموعه ای از مصوبات شورا که دارای الزام بوده و برای کمیسیون ها، کمیته ها و اعضای شورا واجد اهمیت بود و با اولویت ویژه پیگیری می شد همچنان روی زمین مانده است.

وی گفت: برای نمونه فرایند صدور پروانه ساختمان است که از نظر کمیسیون این فرآیند پر مشکل بود و باید اصلاح و در شورا تصویب می شد که همچنان به شورای شهر نیامده است.

اعطا با اشاره به اهمیت اصلاح فرآیند صدور پروانه اظهار داشت: نباید کار سرمایه گذار که در حوزه ساخت و ساز فعالیت دارد، در مرحله دریافت مجوز معطل بماند.

وی تاکید کرد: این موضوع یکی از مصداق های موانع تولید است که باید رفع شود.

وی با بیان اینکه پیگیری و سرانجام رساندن این موضوعات در برنامه شهرداری نیست، عنوان کرد: لیستی از مصوبات داریم که مقرر شده بود شهرداری با زمانبندی لایحه ارسال کند و این مصوبات در سامانه جامع مصوبات نیز قابل مشاهده است.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: افرادی که در شهرداری، رسانه ها و ان جی اوها قصد پیگیری دارند، می توانند از طریق سامانه جامع مصوبات پیگیری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری برنامه ای برای انجام مصوبات بر زمین مانده شورا ندارد

شهرداری برنامه ای برای انجام مصوبات بر زمین مانده شورا ندارد