مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-18سياسي

حناچی برای توزیع گوشت های بی کیفیت در فروشگاه شهروند تذکر گرفت


عضو شورای شهر تهران با اشاره به شکایت شهروندان مبنی بر توزیع گوشت قرمز بی کیفیت در شعب فروشگاه شهروند و تایید این مساله از سوی کارشناسان به شهردار نسبت به نظارت کیفی محصولات تذکر داد.

- ، افشین حبیب زاده در دویست و نود و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری به شهردار تهران گفت: در پی شکایات شهروندان مبنی بر توزیع گوشت قرمز بی کیفیت در شعب فروشگاه شهروند، موضوع براساس بند 18 ماده 71 قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران که یکی از وظایف شورا را نظارت بر امور بهداشت حوزه شهر عنوان کرده، در دستورکار معاونت نظارت و پیگیری شورا قرار گرفت.

رییس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: کارشناسان شورا با حضور در برخی از شعب فروشگاه شهروند ضمن بررسی محصولات ارائه شده در این فروشگاه، به این نتیجه رسیدند که کیفیت برخی از گوشت های قرمز توزیع شده در حد مطلوب نیست.

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت مساله سلامت مردم و لزوم توزیع کالاهای با کیفیت، ضروری است شهردار تهران در اسرع وقت موضوع را از طریق کارشناسان بهداشتی بررسی کرده و نسبت به نظارت بیشتر بر کیفیت مواد پروتیینی به ویژه گوشت قرمز عرضه شده با تاکید بر بررسی تاریخ انقضای واقعی، نحوه نگهداری این محصولات و نحوه کشتار در فروشگاه شهروند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حناچی برای توزیع گوشت های بی کیفیت در فروشگاه شهروند تذکر گرفت

حناچی برای توزیع گوشت های بی کیفیت در فروشگاه شهروند تذکر گرفت