مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-18اجتماعي

برنامه موکب ها برای اربعین حسینی 1400 اعلام شد


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات با اعلام خبر آغاز ثبت نام از متقاضیان پروانه موکب داری برای اربعین 1400 گفت: تدابیر لازم در خصوص دو احتمال برگزاری مراسم اربعین دیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(بدون محدودیت) و برگزاری محدود و بر اساس سهمیه اعلامی از سوی مسئولان عراقی، دو احتمالی است که در خصوص اربعین 1400 وجود دارد.

وی با بیان اینکه کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین برای هر دو احتمال برنامه ریزی کرده است گفت: هرچند هر دو کشور به برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم تمایل دارند اما این مساله مشروط به رفع خطر پاندمی و اجازه ستاد مقابله با کروناست.

رییس کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی ادامه داد: در صورت اجازه مسئولان ذیربط برای برگزاری بدون محدودیت مراسم، موکب های ایرانی با تمام ظرفیت به مناطق مشخص شده در مرز، مسیر پیاده روی نجف تا کربلا و شهرهای زیارتی عراق اعزام و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی فعالیت خواهند کرد.

جلال مآب به احتمال دوم یعنی برگزاری محدود مراسم اربعین حسینی و اعلام سهمیه برای زائران غیر عراقی اشاره کرد و گفت: در این صورت از میان بیش از یکهزار موکب ایرانی، 500 موکب بزرگ و توانمند برای کمک به برادران عراقی در قالب موکب مشارکتی دو ملت اعزام خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه موکب ها برای اربعین حسینی 1400 اعلام شد

برنامه موکب ها برای اربعین حسینی 1400 اعلام شد