مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-18بين الملل

پیام تظاهرکنندگان سوری به دبیرکل سازمان ملل


صدها سوری با برگزاری تظاهرات مقابل مقر سازمان ملل در دمشق، خواهان محاکمه رهبران رژیم صهیونیستی به عنوان جنایت کاران جنگی شدند.

- صدها سوری با برگزاری تظاهرات مقابل مقر سازمان ملل در دمشق، خواهان محاکمه رهبران رژیم صهیونیستی به عنوان جنایت کاران جنگی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از المیادین، صدها سوری در تجمع همبستگی خود با مردم فلسطین مقابل مقر سازمان ملل در دمشق شرکت کرده و بر لزوم مداخله فوری جامعه بین الملل برای توقف تجاوز رژیم صهیونیستی و کشتارهای آن در حق فلسطینی ها تاکید کردند و عنوان داشتند که سکوت در قبال جنایت های اسراییل، به منزله مشارکت صریح و آشکار در این تجاوزات است.

شرکت کنندگان در این تجمع پرچم های سوریه و فلسطین و پلاکاردهایی در تاکید بر حمایت از مردم فلسطین و همبستگی با آنها در دست گرفتند.

آنها در پیامی به دبیرکل سازمان ملل خواهان لغو محاصره ظالمانه از نوار غزه و برداشتن موانع در کرانه باختری و محاکمه رهبران رژیم صهیونیستی به عنوان جنایت کاران جنگی و ملزم کردن این رژیم به بازسازی تخریب هایش و پرداخت غرامت به آسیب دیدگان از این تجاوزات شدند.

در اردوگاه الشهداء در منطقه السیده زینب در سوریه نیز تظاهرات گسترده ای در حمایت از فلسطین و مخالفت با اقدامات رژیم صهیونیستی و تلاش هایش برای یهودی سازی محله ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تظاهرکنندگان سوری به دبیرکل سازمان ملل

پیام تظاهرکنندگان سوری به دبیرکل سازمان ملل