مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-18سياسي

ادای حق دستفروشان با اجرای دستورالعمل جامع ساماندهی


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شهرداری ها ناچار به مقابله با سد معبر هستند، بر لزوم اجرای دستورالعمل جامع ساماندهی دستفروشی به منظور ادای حق به شهر دستفروشان تاکید کرد.

- ، مجید فراهانی، رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران طی تذکری که تقدیم هیات رییسه شد نوشت: دستفروشان بخشی از همشهریان ما هستند که در نتیجه شرایط اقتصادی برای امرار معاش به این پیشه روی آورده اند، هرچند شهرداری بر اساس ماده 55 قانون شهرداری ها ناچار به مقابله با سد معبر است اما این وظیفه قانونی نباید با تضییع حق شهروندی و کرامت دستفروشان و اعمال رفتار خلاف اخلاق، قانون توسط ماموران سد معبر انجام شود.

وی افزود: بر اساس بند پ ماده 3 مصوبه ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون که در دوره پنجم به تصویب رسیده است، شهرداری مکلف به تهیه دستورالعمل جامع ساماندهی دستفروشی در شهر تهران را با لحاظ کردن نکاتی اجرایی کند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به این نکات تصریح کرد: ابتدا اینکه ارائه تفسیری سنجش پذیر از عبارت سد معبر به نحوی که شامل تعریف مکان ها و زمان های مشمول سد معبر و نیز مکان ها و زمان هایی باشد که مطلقاً مشمول تعریف سد معبر نیستند، چارچوب اجرایی ، انتخاب نهاد متصدی و انتخاب نهاد ناظر برای تسهیل مشارکت و استفاده از پتانسیل های شرکت های خصوصی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادای حق دستفروشان با اجرای دستورالعمل جامع ساماندهی

ادای حق دستفروشان با اجرای دستورالعمل جامع ساماندهی