مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-18بين الملل

دست رد مقاومت فلسطین به دریافت پول از یک کشور عربی برای آتش بس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، برخی منابع عربی گزارش دادند که رژیم صهیونیستی از طریق طرف های میانجی پیشنهادی به مقاومت فلسطین ارائه کرده مبنی بر اینکه پس از آخرین حمله این رژیم به نوار غزه، - برخی منابع عربی از مخالفت مقاومت فلسطین با پیشنهاد رژیم صهیونیستی مبنی بر اعطای کمک های مالی هنگفت توسط یک کشور عربی حوزه خلیج فارس در ازای پذیرش توافق آتش بس خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، برخی منابع عربی گزارش دادند که رژیم صهیونیستی از طریق طرف های میانجی پیشنهادی به مقاومت فلسطین ارائه کرده مبنی بر اینکه پس از آخرین حمله این رژیم به نوار غزه، مقاومت فلسطین از پاسخ موشکی خودداری کرده و پس از آن آتش بس برقرار شود.

رژیم صهیونیستی همچنین گفته است که در صورت موافقت مقاومت فلسطین با این پیشنهاد، تل آویو نیز با اعطای مبالغ مالی هنگفت و کمک های اقتصادی یک کشور عربی حوزه خلیج فارس موافقت خواهد کرد.

روزنامه رأی الیوم با اعلام این خبر نوشت که از محتوای این پیشنهاد چنین برمی آید که رژیم صهیونیستی می خواهد خود را صاحب آخرین حملات و پیروز نبرد جلوه دهد اما مقاومت فلسطین با این پیشنهاد مخالفت کرده و بر شروط خود اصرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست رد مقاومت فلسطین به دریافت پول از یک کشور عربی برای آتش بس

دست رد مقاومت فلسطین به دریافت پول از یک کشور عربی برای آتش بس